joi, 21 iunie 2012

Merit mai mult

Gandurile mele - lojAi fost - wgekkDe azi! - wgekk




Tot timpul am cerut mult de la viata, de la oamenii din jurul meu, de la mine. Poate prea mult decat puteau ei sa-mi dea, decat puteam eu sa-mi ofer. De aceea poate m-ati dezamagit de atatea ori si continuati sa ma dezamagiti, pentru ca va cer prea mult. Ma uit instinctiv la degetele unei singure maini sa incerc sa numar adevratii oameni de langa mine pe degete si constat ca imi si raman degete 
N-o sa mai pun suflet in nimic si n-o sa mai reprosez nimic nimanui, poate doar mie pentru ca va cer prea mult. Imi cer si mie prea mult. Tot timpul am vrut sa vad care imi sunt limitele si m-am impins singura de la spate pentru a le atinge, dar din pacate n-am ajuns sa-mi cunosc decat limita la alcool, in rest am impresia ca n-am limite.
Am iubit fara limita si stiu ca pot sa iubesc mult mai mult de atat, m-a durut fara limita de fiecare data tot mai tare pana cand durerea a inceput sa scada si limita tot n-am atins-o. M-am daruit fara limita unor oameni care azi nu sunt aici si daca ii simteam mai tare langa mine ma daruiam si mai mult lor. Si da, am luptat fara limita, m-am sacrificat, am plans si n-am ajuns la limita. Am renuntat!
Continui sa cer mult de la mine, de la oamenii de langa mine. Nu stiu cat de sanatos este acest lucru pentru mine, pentru psihicul meu, dar de mica am fost invatata sa nu ma multumesc cu putin pentru ca pot si merit mai mult. Nu sunt cea mai frumoasa, cea mai desteapta, cea mai buna, dar cu siguranta, voi oamenii care ati trecut prin viata mea nu cred ca aveti ce sa-mi reprosati si v-am dat tot ce a fost mai bun in mine, v-am ajutat si am fost alaturi de voi cand ati avut nevoie. Tocmai de asta vroiam si vreau sa primesc ceea ce ofer.
Tocmai de asta nu ma multumesc cu ce am azi langa mine, pentru ca dau mai mult decat primesc. Stiu ca-i o situatie pasagera din care o sa invat multe si de asta n-am de ce regreta ca raman si nu plec. Poate daca m-as implica un pic mai mult as reusi sa schimb ceva, dar nu asta e scopul meu. Nu, scopul meu nu e sa schimb oameni! Scopul meu e sa invat eu, sa cresc intelectual, sa ma vindec, sa rad, sa fiu fericita atat cat pot, sa primesc si sa ofer afectiunea, sa ating echilibrul pe care il pierdusem.
Imi doresc langa mine oameni care sa-i iau drept exemplu nu drept contra exemplu!



*Ce mult as vrea* - amazing animated*La marginea lumii* - moonlight

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu